مابانو

ساخت وبلاگ
کاهش وزن با داروهای گیاهی

کاهش وزن با داروهای گیاهی

ارسال از بانو مستانه بخش نکات زیبای زندگی در سایت مابانو

شوید درمانی کنید :

در شرایطی که تجمع چربی ها در نقاط مختلف بدن موجب بروز چاقی موضعی در اندام ها می شود، فرد نیاز به یک چربی سوز مناسب دارد تا بتواند علاوه بر آنکه تجمع سلول های چربی را در نقاط مختلف بدن متوقف کند به شکسته شدن سلول های چربی و از بین رفتن اضافه وزن هم کمک کند. از دیدگاه درمانگران طب سنتی نوشیدن آب و عرقیات گیاهی به میزان کافی می تواند موجب افزایش متابولیسم بدن شده و این شیوه به مرور موجب بهبود روند کالری سوزی در بدن می شود.

به این ترتیب نوشیدن آب به مقدار کافی در طول روز و اضافه کردن مقداری از عرق گیاهی زیره و عرق گیاهی شوید به آب، می تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی ها کافی است مقداری از این عرق گیاهی زیره یا شوید را با مقدار برابر آب ترکیب کرده و آن را در طول روز خنک میل کنید.

مصرف فلفل قرمز:

فلفل قرمز با افزایش متابولیسم بدن به سوختن چربی ها و در نتیجه کاهش وزن کمک می کند.

از نسخه گیاهی هندی ها غافل نشوید

مصرف فلفل قرمز در وعده های غذایی از مهم ترین عوامل برای افزایش سوخت و ساز بدن است. فلفل قرمز را یکی از طبیعی ترین خوراکی های چربی سوز می شناسند که می تواند میزان چربی های موجود در بدن را به حداقل ممکن برساند.

در صورت داشتن اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، درد معده یا بیماری های گوارشی دیگر و همین طور در صورت ابتلا به بیماری های عصبی یا زود خشمی این شیوه را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تان انتخاب نکنید و به جای این شیوه سراغ دیگر شیوه های طبیعی درمان بروید و با مشورت متخصص یا درمانگر حاذق طب سنتی یا مکمل بهترین شیوه طبیعی لاغری را امتحان کنید.

چای گزنه :

اگر در گروه افرادی هستید که با رعایت رژیم غذایی ممکن است تغییراتی در خلق و خوی شما احساس شود به گونه ای که بی حوصله و بداخلاق شوید توصیه می کنیم از دمنوش گزنه یا چای گیاهی باباآدم برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید.

درمانگران شیوه های طبیعی درمان معتقدند افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند باید در کنار رعایت دستورهای متخصص شان از انواع چای های گیاهی مانند چای گزنه یا چای باباآدم استفاده کنند تا به این ترتیب علاوه بر استفاده از خواص چربی سوزی آنها از خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی آنها نیز بهره مند شوند. نوشیدن این چای ها ۲ تا ۳ فنجان در طول روز می تواند تاثیر موثر و مفیدی در کاهش وزن و برطرف کردن بدخلقی داشته باشد.

- - , .

مابانو...
ما را در سایت مابانو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار mahban بازدید : 286 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 18:07

درمان منافذ باز به صورت گیاهی

درمان پوست و مو به صورت گیاهی

ارسال از بانو نسرین بخش نکات زیبای زندگی در سایت مابانو

روغن تلخی که برای پوست شما شیرین است

روغن بادام تلخ از جمله روغن‌های گیاهی با طبیعت گرم و کمی مرطوب است. این روغن که از مغز بادام تلخ به‌دست می‌آید به ۲ صورت خوراکی و موضعی توسط درمانگران به بیماران تجویز می‌شود. درمانگران طب سنتی ماساژ صورت با روغن بادام تلخ را یکی از بهترین شیوه‌های طبیعی برای از بین بردن آثار لک، آثار باقی مانده از جوش و سایر آثار پوستی می‌دانند. از این‌رو به مخاطبان خود توصیه می‌کنند ۲ تا ۳ بار در هفته از این روغن برای ماساژ پوست صورت‌شان استفاده کنند. علاوه بر این، مالیدن این روغن روی پوست موجب خشک شدن و از بین رفتن جوش‌های چرکی و عفونت‌های پوستی نیز می‌شود.

مهم نیست که چقدر مواظب باشید منافذ پوست به تدریج بزرگ میشوند و صورت جوش میزند اگر شما هم از منافذ بزرگ پوست و جوش صورت رنج می برید این مقاله برای شما است .

راه حل هایی برای کوچک کردن منافذ بزرگ پوست

۱- منافذ پوست در اثر جمع شدن چربی ،گردو خاک و باکتری ها بسته شده و شروع به بزرگ شدن می کنند بنابراین برای جلوگیری از این مشکل هر روز صبح بعد از بیدار شدن و شب ها قبل از خواب صورت تان را تمیز کنید ولی در این کار افراط نکنید فقط دوبار در شبانه روز کافی است .

۲- هر روز برای پانزده تا سی ثانیه یک تکه یخ را روی منافذ بزرگ شده بمالید .

۳- از خمیر جوش شیرین برای کوچک کردن منافذ استفاده کنید . ولی اگر پوست شما خیلی حساس است بهتر است که این کار را نکنید .برای درست کردن خمیر جوش شیرین دو قاشق جوش شیرین را در دو قاشق آب گرم مخلوط کنید و آنرا برای سی ثانیه روی منافذ بزرگ پوست بمالید و به آرامی ماساژ دورانی بدهید . سپس با آب سرد آب بکشید این کار را هر شب برای یک هفته و بعد از آن سه تا پنج بار در هفته انجام دهید .

۴- یک حوله کوچک را در مخلوط آب لیمو و آب آناناس بخیسانید و آنرا برای یک دقیقه روی صورت بگذارید . سپس با آب ولرم آب بکشید . لیمو ترش و آناناس دارای آنزیم های طبیعی هستند که باعث کوچک شدن منافذ محکم شدن و روشن شدن رنگ پوست می گردند . اگر پوست تان حساس است اول یک کرم مرطوب کننده روی پوست بمالید بعد حوله آغشته به آب لیمو و آناناس را روی صورت بگذارید .

۵- شب ها برای تمیز کردن صورت از اسکراب که نوعی کرم تمیز کننده با دانه های خیلی ریز می باشد استفاده کنید . این دانه های خیلی ریز داخل منافذ پوست را تمیز کرده و به مرور سایز آنها را کوچک میکنند .

۶- برای صورت از ماست بعنوان ماسک استفاده کنید. زیرا ماست دارای مواد لاکتیک و پروبیوتیک است که باعث میشوند باکتری های مضر روی پوست که دلیل اصلی بزرگ شدن منافذ و بوجود آمدن جوش می باشند از بین بروند . این ماسک را هفته ای یکبار برای پنج تا ده دقیقه بگذارید روی صورت بماند .

۷- غذاهای سالم بخورید مثل میوه ها سبزیجات و موادی که دارای امگا سه هستند. آب به اندازه کافی بنوشید مصرف قهوه، چای و شکر را کاهش دهید . لبنیات هم کمتر بخورید زیرا در لبنیات هورمونی وجود دارد که باعث جوش زدن میشود . مواد غذایی که دارای ویتامین های آ – ث – ب هستند را بیشتر بخورید زیرا باعث کاهش چروک ها و از بین رفتن جای جوش ها میشوند . همچنین مصرف پرتقال یا آب پرتقال باعث سفت شدن پوست و تولید کولاژن می گردد و از شل شدن عضله های صورت جلوگیری میکند .

۸- از کرم هایی که دارای بتا و آلفاهایدراکسی اسید هستند استفاده کنید این اسیدها سلول های مرده پوست را از بین می برند و پوست شفاف و با طراوت زیر آنها را نمایان میکنند . همچنین میتوانید از اسید هایی که پوست را لایه برداری میکنند هر چهار یا شش هفته یکبار استفاده کنید .

تقویت مژه و ابرو :

روغن فندق یکی از مفیدترین داروهای گیاهی موضعی است که از میوه و پوست فندق به دست می‌آید. این روغن که مصرف خوراکی و موضعی دارد در درمان سرفه‌های مزمن، خروج اخلاط مزاحم از ریه و درمان برخی از بیماری‌های کبد بسیار مفید است اما مصرف موضعی این روغن در ناحیه ابرو و مژه موجب تقویت و پر پشتی موهای مژه و ابرو می‌شود. علاوه بر این، درمانگران طب سنتی ماساژ روغن فندق در ناحیه سررا موجب تقویت مغز و افزایش توانایی ذهنی انسان می‌دانستند.

- - , .

مابانو...
ما را در سایت مابانو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار mahban بازدید : 320 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 18:07

کیک قرمز مخملی

کیک قرمز مخملی

ارسال از بانو محدثه بخش زیتون سایت مابانو

این کیک که به رنگ قرمز زیبایی درست میشه برای مناسب های عاشقانه مثل سالگرد ازدواج یا ولنتاین بسیار مناسبه. قبلا یه مدل ساده و کوئیک میکس گذاشته بودم. این یکی دستور پیچیده تری داره و البته خیلی خوشمزه تر هم هست.
مواد لازم:
کره ۲۰۰ گرم
شکر ۱ و ½ پیمانه
تخم مرغ درشت ۲ عدد
پودر کاکائو ۲ قاشق غذاخوری
رنگ قرمز خوراکی ۴ قاشق غذاخوری
نمک ۱ قاشق چای خوری
وانیل ۱ قاشق چای خوری
باترمیلک ۱ پیمانه
آرد سفید قنادی ۲ و ½ پیمانه
جوش شیرین ۱ و ½ قاشق چای خوری
سرکه سفید ۱ قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
ابتدا برای تهیه باترمیلک ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو یا سرکه سفید را داخل لیوان ریخته روی آن ۱ پیمانه شیر بریزید و همانطور به حال خود رهای کنید. بعد از حدود ۱۵ دقیقه باترمیلک شکل میگیرد.
فر را روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد روشن کنید. دو قالب گرد ۲۰ سانتی را چرب و آرد پاشی کنید.
کره نرم شده و به دمای محیط رسیده را همراه شکر بزنید تا سبک و پوک شود. تخم مرغ های به دمای محیط رسیده را دانه دانه اضافه کرده بعد از هر تخم مرغ مواد را خوب بزنید. پودر کاکائو و رنگ خوراکی و وانیل و نمک را اضافه کنید و مواد را در حد مخلوط شدن بزنید. سپس نیمی از باتر میلک را اضافه کنید و چند ثانیه بزنید. نیمی از آرد را اضافه کنید و چند ثانیه در حد مخلوط شدن بزنید. دوباره نیمی از باتر میلک و بعد بقیه آرد  و مواد را بزنید تا یک دست شوند. در آخر جوش شیرین را به سرکه سفید اضافه کنید. در این مرحله همزن را کنار گذاشته مخلوط سرکه سفید و جوش شیرین را به مواد اضافه کنید و با لیسک مواد را دورانی مخلوط کنید. پس از اضافه کردن جوش شیرین نباید مواد را زیاد هم بزنید. فقط در حد مخلوط شدن. مواد را داخل قالب ها ریخته در فر ۱۷۵ درجه به مدت ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که خلال دندان از وسط کیک تمیز بیرون بیاید بپزید.
پس از سرد شدن کیک را تزئین کنید. به طور سنتی کیک قرمز مخملی همراه با کرم پنیری تزئین میشود.

کیک قرمز مخملی

کیک قرمز مخملی

photo_2016-02-15_09-20-42

photo_2016-02-15_09-20-23

کیک قرمز مخملی

کیک قرمز مخملی

کیک قرمز مخملی

کیک قرمز مخملی

- - , .

مابانو...
ما را در سایت مابانو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار mahban بازدید : 439 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 18:07

خبرنامه